Ooh

Alltså det är så coolt, för första gången i mitt liv så vet jag vad jag vill "bli när jag blir stor", och faktiskt dessutom har en tanke som till och med kan funka.
Sen har jag ju en tendens att dra iväg på alla växlar så fort jag snöat in på något men så låt mig.
Och låt den här jävla behandlingen vara över snart. Jag fick ett 5 veckors uppehåll och kände livet återvända, det var väl inte ett superkul uppehåll, jag ville göra ett uppehåll men fick inte, sedan blev det en venport med infektion och en sväng inlagd så jag fick vila från det iallafall och jag fick känna att det finns ett ljus i slutet av tunneln.

I tisdags började det om och nu är det dimma i huvudet, illamående och så jäkla ont i överallt.
Så nu kör vi så jag blir av med det här, jag tänker att jag ska börja kunna jobba i februari, sedan hoppa igång med utbildning till sommaren. Det enda som står emellan mig och min dröm är pengar, men om jag hinner börja jobba kanske jag kan få ett lån. 
Kanske. 
Och på tal om så fick jag precis svar på frågan om kostnader
 "Årets kurs kostade totalt (inklusive boende, mat, lånehäst etc) tillkommer resekostnader.

Tror inte vi kommer att göra någon dramatisk prishöjning till nästa år😉"

Hur frustrerande 😅😅
Nåväl..

Inatt drömde jag att jag fick en dödsdom, fast jag trodde det innebar att jag skulle dö samma dag. Det är ju väldigt sällan läkare kan säga så exakt.
Men det är första gången.
Jag har fortfarande inte riktigt fattat att jag har cancer. I hjärnan.
Stört.


Oooch där fick jag en siffra som jag kanske faktiskt kan klara av. Om jag får jobba så kanske. Kanske.
🤯😳
What!


Det känns riktigt bra på nya stället också. Även om jag helst inte ville så blev det över förväntan hittills. Stråla är så harmonisk och Kaja har en hundkompis som hon älskar, kärleken är väl inte riktigt besvarad men vad gör väl det.
Albin han har det fint han också, han har fyra lekkamrater att härja med. 

Samma dag som han åkte. 
Goding.



0 kommentarer