Min hund

Nu satt jag här i min fotölj och bah.. Jag har en hund. Den där hunden som ligger där är MIN.
Sen gick det över. 
Jag kan inte riktigt förstå det. Det har varit så himla kaos i några veckor och sen blev det för mycket känslor när vi skulle åka ner och hämta henne så att det liksom bara brann ut när jag träffade henne. 
Jag fattar inte att hon är min och hon är så himla lättsam och enkel och liksom bara glider med. 
Det är ingenting som är svårt eller besvärligt. Och så kan det ju inte vara. 
Inte för mig. 
Så det är liksom inte på riktigt. 



Världens enklaste hund som har flyttat 100 mil och bah okej nu är jag här och du är min matte, okej. Och det här är min katt och min säng. 
Okej. 
Jaha säger du det, ja men jag förstår. 
För lätt för att det riktigt ska vara på riktigt. 

2 kommentarer
Johanna

Det förtjänar du, hon ser bedårande ut!

Svar: Tack.
Det är hon verkligen.
None None

Tiger

<3 <3 <3