Snörejs

Åh vad jar är irriterad idag. Jäkla PMS skit. Just nu är jag irriterad på vilka kanonbilder jag hade fått idag om bara kameran hängt med. Nu vart det så här 
och dom vart ändå bäst, resten blev ännu sämre. Så sjukt frustrerande!
 
Jag hade iaf hjärnan med mig och filmade lite snörejs, tack och lov att jag kom på att jag höll kameran fel väg annars hade jag nog kastat den åt fanders i det här humöret.
 
 
Fin är hon iaf min fröken
Värsta spännade grejjen med hästar efter våran väg ju. Jag hade verkligen önskat fler red förbi oftare så det slapp bli en sån stor grej. 
 
Jag hade ställt klockan idag för att stiga upp och fara ut och rida i ljuset samt för att man inte kan vara vaken till 5 och sova till 13 när det snart är dags att jobba. Men eftersom humöret var i botten, riktigt jävligt pissgrining och lättretlig, så tog vi ingen ridtur utan vi for ut med cykeln istället. Dessutom tror jag det var väldigt bra för deras ben att gå på lite hårdare underlag efter all snö. Men förbannat vad jobbigt det var. Bra, nu har jag verkligen fått gott om motion i veckan. 
Stråla tyckte också att det var lite jobbigt och blev ganska flåsig och lite loj på slutet, Skorpan däremot, hon har outtömligt med eneri, jag fattar det inte. Jädra raket ponny.
 
Men det är helt sjukt vad snö vi har. Helt sjukt. Nu är jag less. Jag älskar verkligen snö och vinter men får ju vara nog nånstans också.
Är rätt nöjd med min pannlampa, kolla man ser tom huset där borta.
2 kommentarer
Linnea

Åh en sån pannlampa behöver jag! Vars har du köpt den? :D

Ann

Måste ta mig i kragen och köpa en såndär snart!

ps haha sötStråla. Självmotionerad ;)