Så himla fint

Nä julpynta hann jag inte, allting tar så sjukt mycket längre tid än man trott och så klart ska saker strula också, plus att tvättmaskinen gick sönder och behövdes bytas ut med mycket stånk och bök.
Men jag har möblerat om och gjort någorlunda fint och det är så satans underbart.
Från misär till mys. Definitivt värt allt slit och svett och svordomar.
Nu kan jag komma hem till något som känns som ett hem och inte en soptipp.

Ljuvligt är det. Ljuvligt. 
Bara dumt att det inte blivit gjort tidigare men skitsamma, nu är det gjort.
Moa kom förbi och hjälpte till att bära in min soffa bland annat. Så gött.
Ska bara få upp mina nya fantastiska tavlor också.
Den här månaden unnade jag mig en tripp till Umeå med standup och dessa tavlor och sedan har jag inte haft råd att köpa mat. Det är tur att det funnits ganska bra med mat i frys och skafferi så det går ingen nöd på mig alls men saker som bröd och pålägg och allt utöver det som fanns har jag fått avstå den senaste veckan. 
Ja inte är jag bra på det där med att prioritera inte. 
😁
Kör på känsla och sätta sig i skiten, det är jag bra på 
😁
Vilken gullhög v
Kaja är mycket fundersam över ommöblering och stök.
Hjärtat.

Oh, jag är så jävla nöjd och glad

3 kommentarer
Johanna

Håller tummarna för operation 💙

Johanna

Hoppas operation gick bra

Johanna

Hoppas operation gick bra