Nu var det slut på det här året

Sista dagen på det här året då.
Mitt år har som alla andras varit väldigt konstigt men kanske till skillnad från många andra inte på grund av covid. Hittills har jag inte direkt blivit personligen påverkad av det och hoppas verkligen att jag slipper. Det ska bli intressant att se nu när dom dragit igång vaccineringen, Agnes Wold har gott hopp och jag litar på henne.
Jag har varit tillräckligt upptagen av hjärntumör, arbetslöshet och operation för att covid ska ha hamnat lite i bakgrunden för min del. 
Igår var min piggaste dag sedan operationen. Jag var i stallet på förmiddagen och behövde bara en timme tupplur för att sedan vara pigg till midnatt.
Nu för tiden sover jag oftast nån gång mellan 20 och 22 till ca 8-9 plus tupplurar.
Men idag är jag tröttare och har tupplurat ca 4 timmar
Snart kanske jag återkommer till bloggandet, det är som trevligt för min egen del.
 
 
 
1 kommentar
Tiger

Åh jag tycker det är så mysigt att du bloggat igen! <3
Härligt med en "piggaste dag hittills" - Jippie! :D