Snö!

För två veckor sedan var jag ju och röntgade lungorna, idag fick jag brev där det stod att det fanns lite stråkigheter i mina lungor, jag läste först tråkigheter 😁 men nej, stråkigheter. Jag har inte riktigt kunnat lista ut vad det är men jag tror att det är inflammerade stråk i lungorna.
Så hade jag fått en tid till nästa vecka för att göra en datortomografi, det ska undersökas om jag har någon bindvävssjukdom. 
Det kanske är helt sjukt att bli nära på glad att det fanns något, blodproven har ju också varit off både lite här och var.
Kanske jag får ett svar på varför jag mår som jag gör. Kanske jag inte bara har tänkt mig till all värk och trötthet. 
Tänk att det skulle ta 15 år innan man fick någon slags utredning.
 
Idag kom första lite mer ordentliga snön, så sjukt mysigt 🤗
Och om en månad åker jag till Stockholm. Ser väldigt mycket fram emot det. 
2 kommentarer
Johanna

Jag hoppas du får diagnos/svar och hjälp!

Tiger

Heeeey, supertoppenbra med utredning! Ääääääääntligen!

Glad att du är gladare (?) och att Kaja så himlarns söt och att jäkla skrället Strålan inte helt blockhalt längre och Albin är en så himla gullig valnöt och att du ska på en resa som du längtar efter!

Jippie! :D