Onsdag

Huh, fem dagar med antibiotika och jag är piggare än på länge. Lättare att andas och blir inte svettig av att stå upp. Lyckats hålla magen ganska lugn med kopiösa mängder proviva, verum och mjölksyratabletter. Bara häller i mig. 
Vädret är fortsatt riktigt piss. Körde Stråla i... Öh.. Öh.. Whatever, är så jävla dagvild av nattjobb. Häromdagen, och igår tog vi en sväng med cykeln och jag lyckades dra omkull, vägen lutade lite åt vänster och var helt ogrusad i en kurva varpå jag ganska fort låg på sidan. 
"Jah, jag visste väl det" sa jag
"fnork" sa Stråla
 
Lite blå om knät bara annars inga blesyrer iallafall. 
Imorgon är det dags att åka till storstan. Weee! 
Idag ska jag packa och åka till Siknäs och lämna Foffin hos Ewa. Jag vill inte alls vara utan henne i onödan men åker före fan på torsdag så måste lämna henne redan imorgon.
Gosevofflan. Även om jag inte riktigt har vågat släppa in henne i mitt hjärta ordentligt så har hon ändå gnott in sig där så där att jag saknar henne fast hon är i närheten och är hon inte det då är jag inte riktigt hel. 
0 kommentarer