Stråla min Stråla

Vad jag saknar att rida min Stråla, jag har inte ens känt ett behov av att skaffa en till häst att rida som jag vanligtvis gör så fort det händer något, jag vill bara att hon ska bli frisk igen, det är ju henne jag vill ha.
Jag har ju Hamrex också så jag är inte utan men Stråla är ändå Stråla och vi förstår varandra på en helt annan nivå än med någon annan häst. 
Ändå de bästa öronen man kan ha som utsikt 
Nu när skogen har tinat fram och dessutom håller på att torka upp så vill jag ju ut och luffa med Stråla. 
Jag vågar inte tro något inför återbesöket men hoppas innerligt att vi får börja sätta igång. Det kommer ju att bli en lång igångsättning efter en sån lång konvalecens och jag kommer inte att sitta på henne de första veckorna oavsett.
Två veckor avklarade. 


Funderar över hunden också såklart. 
Ska du flytta till mig? 
1 kommentar
Johanna

Tag hand om dig Linda, känner du att du har möjlighet att ha hund och att det ger energi istället för tar energi så ta honom, annars inte.

Svar: Det skulle ge så mycket, både fysiskt och psykiskt. Det är just det ekonomiska som är dilemmat.
Även om jag får hunden gratis så kan den ju bli sjuk eller skadad när som.
None None