Öh, det är väl måndag idag eller?

En fördel med att jobba ihjäl sig är att ledigheten känns än mer ljuvlig. Jag ska fan njuta arslet av nästa vecka då jag är ledig i 6 dagar. 
Gudnåde den som kommer ivägen för mitt njutande och min ledighet. Jag kommer börja veva I tell you. 

Den här lilla rövhatten har kommit på att om man tar tag i grindstolpen 
och skakar den till handtaget trilla av, då kan man ha himla skoj på fri hov. 
Varför får jag aldrig dom där korkade hjärndöda hästarna? 
När jag hade sprayat hjorthornsolja på stolpen så den smaka fan blev han sur och ägnade sig istället åt galoppintervaller i hagen. 
Minst 30 minuter. Fram och tillbaka.
Jag behöver iallafall inte ha dåligt samvete för att jag inte orka motionera honom idag. 
😒

Masserade Stråla lite och lyckades nästan tvätta mig efteråt. 
👍


0 kommentarer