Testar väl det här då

Min dator är trasig och det har varit så drygt att blogga via telefonen för blogg.se bara tjorvar.
Testar appen igen då, förut var det bara skit. 
Tiden går så fort nu tycker jag. Swosh bara. 
Imorgon kommer det två hundar som jag ska få sköta om i en vecka medan deras ägare är utomlands och jag känner mig som ett barn inför julafton. Det ska bli så jävla kul. 

Bökigt att ladda upp bilder. Suck. 

Stråla fick hoppa i torsdags med Moas kompis på ryggen. Dom var jätteduktiga.
Tyvärr slutade det hela med att Stråla gjorde en kraschlandning. 
Hon kom in i en kurva i fel galopp och dom försökte byta galopp från den lätta till den svåra och samtidigt som detta var underlaget äckligt mjukt just där så Stråla fick inte med sig fötterna och gick omkull. 
Tack och lov var det ett väldigt bra fall och både häst och ryttare blev mest chockade. 
Stråla skrapade upp näsan, ena knät och sadeln. 



0 kommentarer