Bisonoxe

Kopplade in mitt snes i natt, varför har jag inte tänkt på det tidigare? Bra ångesthantering. 
Bara buttert att Super Mario 3 inte verkar funka. 
 
Haft huvudvärken från helvetet idag men magen har varit ganska okej. 
Spenderat mycket tid ute med Ebba i solen och sen även skött om mina hästar. Mockat, ljuvligt. 
Och även ridit en kort sväng. Det gick bra, bara lite illamående och svårt att ta sig av efteråt. 
Var ute med en tjej som kanske ska börja sköta om Leffe. Hon var glad efter turen och tyckte att det kändes väldigt bra och jag tycker att hon verkar fin så jag hoppas att hon stannar ett tag. Leffe skulle verkligen uppskatta det, ja jag också förstås. 
 
Mötte ett barn som tyckte att Leffe såg ut som en bisonoxe 😂 underbar kommentar. 
1 kommentar
Ann

Har ett SNES med alla Mario, du får spela när du kommer ner ;)

Svar: Aha kul =)Jag har ju ett allstars men trean som är den roligaste funkar inte.
Stjärnstrålar