Ner och upp

Jag försöker mitt bästa för att ignorera all sorg, det finns för mycket att sörja, för många förlorade detta år.
Så jag försöker låtsas som att allt är fint och ibland är det också fint.
Som när jag fick besök av Marie och vi tog en ridtur tillsammans, alltså supermysigt och Hamrex bar sin något hästovana ryttare med stil och glädje.
Och dagen efter åkte jag uppåt, bortanför Kalix och hängde med tidigare nämnda hästovana människa i en stuga. Sol, bad, bromsar i mängder prat, plättar och mera bad.
Kloka, vackra, modiga, härliga Marie, så glad att jag lärde känna henne på ett TH forum för 11(?) år sen. Ja jösses, det var tider det. Ha ha.
 
Hamrex är ett riktigt gosedjur, vi har bondat rätt rejält. 
Blivit ompysslad igen och fortfarande fånigt förtjust. Man får njuta av det lilla så länge det varar 
 
Imorgon är det gravsättning, ännu en sak som jag försökt undvika att tänka på.
 
7 dagar ledigt och många lösa planer och många borden 
2 kommentarer
Linnea

Visst är det fint på stugan! 😍 så kul med sällskap och fint att du fick med syrran på ridtur.
Beklagar verkligen all din sorg Och sänder kramar i mängder❤️

Tiger

DU är härlig!
Det var jättefint och jag är så glad i platsen du bor (så vacker!) och så fint att få se sig runt från hästryggen. Hamrex verkar trivas där han är och han var verkligen en pigg och glad filur trots en amatör på ryggen. Det var snällt av han! Å dig! Kanske vågar vi en trav nästa gång... hihi. Kul att du sedan kom till stugis och hängde.
Så ledsen för din sorg, så tunga förluster, så mycket att bära. Tycker du är så bra på att ta emot livet; att carpa på lunchrasten, att uppskatta en fin ridtur, att säga JA till saker. Det inspirerar mig, att våga mer. <3
Kramar.