H

Orkade ingenting igår, var helt slut. Bara konstaterade att pojkarna typ redan är bffs och går nos i svans hela tiden. Jag blir så varm i hjärtat. 
Sen spenderade jag hela dagen i sängen, sov ca 9 timmar fast med många många uppvaknanden förstås men nu har iallafall den här jobbnatten flutit på rätt okej.
Tänkte jag skulle ta ut Hamrex på en promenad idag men antar att jag får lov att göra det ganska meddetsamma för det är runt 20 grader varmt även på natten nu och rent olidligt på dagen.
Börjar vara ruskigt torrt även här uppe nu. Huvva  
 
På fredag ska jag iallafall premiär rida H på hemmaplan tillsammans med Leffe och hans medryttare så får vi se om jag får med honom ut själv i helgen eller om han blivit för fäst vid Leffe 
Stråla bah hallå, jag då. 
Hon har varit ut med medryttaren idag iallafall.
 
Nu ska jag inte jobba vaken natt på sju veckor och det känns faktiskt väldigt skönt. Det är tufft. 
Nu vill jag bara hem och krama min anorektiska hund 
0 kommentarer