Förtjusta

Jag orkar inte tänka på det och jag orkar inte prata om det och jag börja störtgråta när jag skar korv för att det inte fanns någon att ge snutten. 
Men så länge jag håller mig sysselsatt och helst hemifrån så går det ganska bra  
 
Faktiskt haft en riktigt fin dag idag. 
Solat och badat. Ridit Hamrex en tur tillsammans med Strålan och Helena. Stråla är fö så förtjust i Hamrex att hon inte vet vad hon ska göra med sig själv. Av alla män som kommit och gått i hennes liv det senaste så var Festis den bästa, då blev hon fullständigt upp över öronen och helt okontaktbar men Hamrex ligger på en tät tvåa tror jag. 
Det är tur att hon tar sin uppgift som ridhäst på någorlunda allvar så hon lyckades hålla sig i skinnet från det att Helena klev på till hon klev av. Men så fort hon satte fötterna på marken igen återgick Stråla till att kasta googly eyes och pipa och försöka med alla means att få hans uppmärksamhet. 
Tokfia. 
Hamrex är så himla fin. Pigg och glad och framåt men enkel att reglera och rusar inte  Tittar på allt nytt men skyggar inte för nånting.
Jätteroligt att rida honom. 
Sen har jag blivit ack så bortskämd och rätt fjantigt förtjust jag också. Jag blir alltid förtjust i de mest olämpliga  Men va fan. Man lever bara en gång..
 
0 kommentarer