Suck

Jag är så in i helvete pisslåg och pisstrött, när man tror att man inte kan bli tröttare så blir man det. 
Iallafall tre dagars ledighet nu och igår spenderade jag typ hela dagen i soffan alternativt i min nya målarhörna supernöjd med den btw. 
Såg Askungen (vilken jävla skithistoria det är i grunden men bortsett från det så är ju sidospåren med mössen osv väldigt rolig och gullig och ja ja den är ju gjord 1950) och Svärdet i stenen. Väldigt roligt.
 
Idag, ganska nyss faktiskt, har jag och finhästen iallafall varit på tur, vilken fantastisk vinter vi har fått den här gången, det var väl på sin plats kan man tycka, du är sagolikt magiskt vackert och underbart ridunderlag. 
 
Fröken var lite seg i kroppen i starten men sen jättefin, superduktig alltså vilka framsteg vi gör, faktiskt, allt är relativt men jag är glad. 
Gjorde ganska mycket trav galopp övergångar bara det liksom. 
Bästhäst <3
2 kommentarer
Ullis

Ja, så fantastiskt vackert det varit nu. Länge! Hoppas det inte blir överdrivet varmt nu..

Therese

Eller hur! Vintern har varit super, med bra underlag äntligen, inte bara massa is.
Jag är också väldigt trött både fysiskt och psykist tror det har med årstiden att göra.
Hoppas det lättar för dig snart.
Härligt att det går så bra med Stråla, verkligen kul.
Vart har du gjort en målarhörna?