En fredag

Var och yoga igår, det blir inte så ofta, det är så mycket ivägen. Det var jobbigt, herregud. Och fel kläder hade jag, byxorna åkte ner, tröjan åkte upp och magen trillade ut. 😒
 
Efter yogan gick jag med Stråla till ridbanan och skulle longera, hon var lite tjorvig och slet en del i linan, jag orkade inte med det och tappade henne och hade glömt stänga grinden så hon drog hem i full kareta. 
Suck.
Tur jag hade gramantyglar i läder som longerlina så den gick av istället för att trassla in sig runt benen. 
Hel häst iallafall som fick en liten runda med cykeln sen. 
 
 Idag har jag besiktat bilen som hade ungefär en miljard fel, nu är jag less, dags att skaffa ny bil. Sund ändå då den går så jäkla bra.
Sen till Frej och rida en sväng, han var ganska tjurig på att försöka vända hem hela tiden men annars fin 
Var väldigt vackert ljus. 
 
 
1 kommentar
Therese

Tur det gick bra med Stråla. Alltid läskigt då dom kommer lös sådär.

Svar: Jo, tur det var ganska sent så det var öde på byn
Stjärnstrålar