Onsdag

Alltså på riktigt. Jag är fan bra. 
Modig om inte annat. Faktiskt riktigt modig. Och jag får min belöning när jag vågar. 
 
Vågar knappt nämna det, för varenda gång jag råkar nämna att jag mår lite bra så är det något som blir total katastrof. 
Så jag säger inte det men jag kan säga att jag haft en väldigt fin och intressant dag och att det har varit semester på hjärnkontoret. Whaaat! 
Jag har tom kunnat läsa en bok, whoo, samt bara ligga och lyssna på vinden och vara avslappnad. Det är faktiskt snudd på magi för en hjärna som behövt podd dygnet runt (bokstavligen dygnet runt) för att hålla ångesten på en levbar nivå. 
Så yey mig! 
 
Ridtur tillsammans med Hamrex och hans matte också och sen ompysslad på kvällen. Hunnit med mycket och ändå känt mig harmonisk hela dagen.
 
 
Jag behövde verkligen en sån här dag 
1 kommentar
Tiger

<3 <3 <3