Hästlust

Ack denna tid på året när det alltid börjar knipa efter en till häst. Finns så många fina på annons också och vad jag tycker billiga, efter att ha läst hästannonser för nöjes skull i flera år så märker man tydligt när priserna går upp och ner. 
Just nu hade egentligen varit ett utmärkt tillfälle att slå till om det inte varit för att man 
1 ska ha dom där pengarna, billigt eller ej
2 ha ork att sköta om och motionera
3 det kommer en vinter igen
 
Så man får fortsätta drömma. 
 
Idag orkade jag inte ens motionera Stråla, dagen gick så jäkla fort och jag var iväg och köpte foder bla och så prioriterade jag en lång promenad med Ebba och vips så var all ork som bortblåst. 
Pyssla om dom lite och hackade is (satans jävla vatten som rinner in i ligghallen) 
DET är ju något jag måste försöka fixa om jag nu skulle råka få en slant över, grus i hagen. Inte en till häst. GRUS 
 
 
 
0 kommentarer