Mera Frej

Jag blir alltid hungrig så fort jag kommer till nattjobbet, det måste ju vara psykiskt.
 
Vilken trevlig häst jag har fått låna. Igen. Tre fantastiskt fina killar men denna ska fan inte dö. Tredje gången gillt.
 
Allt har gått så smidigt idag, han funderade ungefär 5 minuter innan han konstaterade att det var okej att kliva på transporten 
Och innan vi förstod att han tyckte att det var bättre att åka på höger sida istället för vänster. 
Sen stod han som ett ljus på hemvägen, stod tills jag bad honom backa, klev av, såg sig omkring, hälsade på Ivan, åt lite gräs och så var det bra med det. 
 
Mina nötter var också jättelugna när han var så lugn,jag hade förväntat mig uppståndelse men inte. Bara nyfikna 
Leffe var lite bekymrad och gick runt och flappade läpp och Skorpan blev kär, kastade längtansfulla blickar och brunstade. 
 
Ska bli intressant att lära känna honom bättre. 
 
Bara 7 timmar kvar nu till ledig fram till måndag natt. 
Den här perioden gillar jag verkligen att jobba natt, vintertid var det jättetungt, men nu känns det bra, nu när det är ljust dygnet runt och solen skiner emellanåt jag får en massa gjort på dagarna, i vintras fick jag inget gjort då jag jobbade natt, inget alls. 
Tråkigt är det fortfarande och jag får typ sittsår och superont i kroppen av att sitta så mycket. Men men. 
0 kommentarer