Fettisdag

Nu är det ifs väldigt länge sen det egentligen var dags att utöka mitt träningsprogram men livet kom emellan och yadayada, jag har ju utökat själv eftersom men idag var det då äntligen dags att träffa tränaren och få lite nya övningar.
Det är (väl till min stora förvåning) faktiskt riktigt roligt nu när jag inte går omkring och skäms. Men jösses så slut jag är efter dagens pass, jag är fortfarande helt darrig i hela kroppen men ser fram emot lördag då det blir att köra på igen. 
Jag har ju själv känt att jag blivit starkare och det såg även tränaren så det är ju peppande det med. 
 
Vikten den står still dock men det är faktiskt inte lika viktigt (pun not intended) speciellt inte nu faktiskt. 
Som det kan bli.
 
Imorgon ska Stråla skos sen tror jag faktiskt att det får bli en ridtur, jag känner tom lite längtan efter en ridtur. Eller kanske en sväng på ridbanan om det inte är för snöigt där.
Livsandarna återvänder. 
 
 
Börjar läsa hästanonnser igen och funderar på vilken slags häst jag ska köpa när jag blir miljonär.
1 kommentar
Carina

Do tell. Vilken häst ska du köpa? Jag vet vilken jag ska köpa =)