Äsch

Vad jag blev besviken nu. Kanske inte kan vara med på Monica kurs nästa år pga att dom har valt att göra en fyradagars kurs istället för 2 tvådagars. Dessutom efter att ha haft en omröstning där utslaget blev att två personer, två, ville ha en fyradagars och resten ville ha 2 tvådagars. 
Sen har dom mage att bli sur när man blir ledsen över att kanske inte kunna vara med och försöker förklara varför. 
4000 är sjukt mycket pengar att lägga ut i en klumpsumma fast min största oro är ju att orka. 
Både jag och Stråla ska orka 6 lektioner, 4 teorilektioner samt allt annat runtomkring. 
För att inte tala om uppstallning, egen boplats alternativt pendla mellan. Ta ledigt från jobbet och lämna alla hemmavarande djur.
Nej jag är väldigt besviken. Och lätt gråtfärdig.
Men det får man inte uttrycka gubevars.
3 kommentarer
Ullis

Hm.. Vad konstigt..!? Det borde gå att välja en dag, två dagar, tre dagar eller fyra dagar beroende på ork, vilja och ekonomi. Så att ALLA kan få bli nöjda. Fyra dagar är sjukt mycket.

Svar: Eftersom åsikter blev så väldigt illa mottagna så har jag just nu ingen lust alls att åka. Mycket mycket tråkigt.
Stjärnstrålar

Johanna

Dela plats med nån och ta två dagar var?

Tiger

Men vad trist om andra åsikter och synpunkter inte accepteras? Det är inte en okej kultur om man inte får tycka annorlunda och bli respekterad för det. :/

Hm. Tänker som kommentaren ovan, dela med någon och ha två dagar var?
Fyra dagar i samma tempo som den enda dag jag var med på i våras känns ....mastigt!
Väldigt mastigt, för vilken häst och människa som helst.