Tisdag

Börjar känna mig lite mer som folk igen, har sovit massor och börjar klarna lite i huvudet. Jag har varit vansinnigt zombietrött i flera dagar. Så där så jag nästan somnat gående.
Jag ska nog tacka nacken för nackspärren, det känns verkligen som att det var kroppens sätt att sätta paus. 
 
Ebba har varit på bushumör, som vanligt 
 
Sockergryn
 
Jag har ridit Stråla, hon ville gå till ridbanan så då gjorde vi det, det var dock väldigt tungt underlag så red bara en stund där och sen en extra sväng hem. Hade sadeln idag, min nacke var rätt nöjd över det och vi kunde både trava och galoppera. 
Väldigt fin tös. Vi båda hade dock svårt att fokusera då det var två andra på ridbanan men det gick rätt bra ändå. Hon är så himla trevlig att rida.
 
 När vi kom tillbaka från turen låg både ponnyerna och sov i ligghallen. Gullenuttar! Vi störde dom men det tog en stund innan dom ställde sig upp. Det är SÅ sällan jag ser Skorpan ligga ner. Såg så himla mysigt ut när dom låg där båda två. 
0 kommentarer