Tålamod schmolamod

En annan blogg som jag gillar är Linn Strelin. Hon är en mycket klok ung tjej och hon uyttrycker sig på ett väldigt fint sätt.
http://ztreliin.se/
 
Jag vill ha hem den där hästen nu. Det har gått två dagar och jag är redan vansinnigt frustrerad över att tar så lång tid och har redan hunnit tänka flera gånger "men varför hör dom inte av sig". Jo för att det gått två dagar.
Tålamod är en dygd. Äh, jag vill ha mina önskningar uppfyllda nu nu nu.
 
För övrigt
 
 
 
Yogat idag, äntligen! Men oh my holy pony vad jobbigt det var, som att börja om helt från början igen, stel och jävlig och blev yr av att bara andas. Nej men om vi skulle ta och låta bli att bli sjuk nu, typ i några år framöver.
 
Strålan har vilat, vi har bara pussat mule, renbäddat i ligghallen och rullat oss det nya spånet.
0 kommentarer