Så blir det

Det här är min nya vän
En halvblod/connemara korsning vid namn Festis. 
Valack 12 år 160 hög ganska välutbildad mest westernriden. En väldigt trevlig, lugn, trygg och rejäl kille med lite egenheter. Är man fux så är man. Och det är ju egenheterna jag gillar, jag vill inte ha nån lobotomerad tråkmåns utan egen vilja.
Lite äldre än jag tänkt mig men han har andra kvaliteer som väger upp det och egentligen fel kön men med lite stopersonlighet 
 
Ja det blir inte alltid som man tänk sig men det kan bli bra ändå.
Om ca 2 veckor flyttar han hem till oss på foder för eventullt senare köp.
 
Oh
5 kommentarer
Johanna

Så spännande, han har sett trevlig ut på de annonser jag sett på honom :)

Svar: Jättefin är han =)
Stjärnstrålar

Linnea

Ååhh snyggo!! Fuxar i mitt hjärta alltså! Så himla roligt!! Ägaren förstår nog inte hur lyckligt lottad häst hon har som ska få bo hos dig.
Kram!!

Svar: Men åh <3 gulle dig så fina ord.
Stjärnstrålar

ulliisuliisullisullrisullis

Snubblar på orden! Woow, kuuul!!! :D

Svar: Hihihi =)
Stjärnstrålar

Therese

Så kul!
Skönt nu när allt är klart och du har bestämt dig.
Han ser jättefin ut, ska bli kul att få träffa honom.
Lycka till med fina Festis!

Svar: Ska bli så spännande att få hem honom och påbörja våran resa tillsammans.
Stjärnstrålar

Ann

jättesöt!