Vackert

Nu har jag fått prata med kirurgen och det lät ändå ganska positivt. Det är en relativt lätt operation fast det finns saker som kan komplicera det och det är ganska stor risk att han slutar andas på operationsbordet. Men om han dör där och då medans han är sövd, då lider han ju inte. Överlever han bara själva operationen så är prognosen god. 
 
När jag var på apoteket idag så hittade jag tabletter av passionsblomma som ska vara ångesdämpande, lugnande och även milt muskelavslappnande och smärtstillande. Dom köpte jag.
http://www.naturmedel.org/sidor/passion_p.html
 
Jag och hästarna har haft en riktigt mysig stund vid vattnet
 
Tur jag hade min fina stövlar på mig så jag slapp bli blöt
 
Vackra hästar <3
 
Stråla blev rätt trött av att posera, det är ett hårt jobb att vara fotomodell
 
 
 
 
2 kommentarer
Johanna

Mysig dag, hoppas operationen går bra och inte blir alltför kostsam.

Linnea

Fina bilder! Fina motiv ;) frej är också en plaskare, stövlar är ett måste :D
Håller alla tummar jag har att operationen går bra! Kram