Fail

Och det gick ju ganska precis skitdåligt 
Herregud, vi gick inte alls åt samma håll, snacka om totaligonerad klump uppe på. Men efter övertydlig gånger 100 samt fuskande med grimskaftet fastsatt i grimman samt lite morötter så funkade det efter ett tag. Att svänga vänster var dock i princip omöjligt, jag vet inte varför, jag tyckte jag var tydlig men det kan hända att mina stela höfter pekade åt fel håll. Efter en kvart så kunde jag iaf ratta precis vart jag ville utan hjälp av grimskaftet.
Det var intressant, måste göras om. Är ganska rejält förvänad faktiskt då Stråla brukar lyssna på minsta lilla förändring i kroppen.
Tror att vi måste ta och rida lite mer för Eva för att få tillbaka det där finliret och känsligheten. 
 
Imorgon kl 8 kommer hovslagaren och jag längtar ihjäl mig! Hoppas hoppas på att få riktigt fina fötter. 
Sen ska Mayan böra promeras igång igen. Idag kunde jag inte känna nån skillnad alls. Jättefin i benet.
 
 
0 kommentarer