Mörker

Gud vad jag blir less på mig själv ibland typ jämt. Jätte ridsugen igår och peppade inför dagens ridpass på Stråla och när det väl är idag så tappar jag sugen helt. Puts väck bara. Det hjälper ju iofs inte att det är nattsvart kl 15 och känns som att det vore kl 21 typ. Nej jag blir bara fucked up och less. Hatar november. November kan dra dit pepparn växer.
Så tänkte jag då att jamen imorgon ska det bli sol då jäklar ska jag rida på dan. Minsann det ska jag absolut göra. Och så blir jag utringd på jobb 
Rida lite på ängen i mörkret kanske imorgon kväll? Ska se om jag hittar en lampa att ställa ut, det kanske skulle gå... Hm.
Tröstar mig lite med att häst ändå inte är igång direkt så hon kan nog vila idag hon har ju ändå rört sig 4 dagar i rad, varav två bara i skritt men ändå. 
Om jag hade idas åka till ridhuset. Det var det där om.
 
Snö nu tack.
Typ nu.
Det skulle inte skada om det började snöa ganska exakt. Nu!
Inte det? Nähä, då tar vi vår istället. 
 
Skitmånad
 
 
Jamen kolla bara vad trevlig man kan ha det med snö
 
 
Jämfört med skiten som är nu 
 
 
 
2 kommentarer
Therese

Hang in there! Det vänder snart ska du se, vet att det är svårt att hitta tröst i orden men det är det enda jag kan ge dig, hopp om ljusare tider med snö! Upp med morrhåren! :) Kram!

Svar: Jodå, det är inte så deprimerat som det låter men november är alltid tung. Jag har så svårt för mörkret. Men snart kommer december och julljusen =)
Kram!
Stjärnstrålar

ulrica

Hahaha, KLOCKREN bild! Svart som synden.. ingen rolig period för hästmänniskor..

Kul att du kommenterade i min blogg, så jag fann dig :) Så härligt att läsa om ridning då jag själv knappt kan rida någonting eftersom båda mina sköthästar bara kan skrittas för närvarande :(

Lycka till på måndagens hoppning! Det kommer gå jättebra!

Svar: Nej fy vad surt det är.Men det kanske är lite positivt ändå att dina sköthästar gör bort skrittvilan nu när det ändå är så här tråkigt så kanske ni är igång igen när snön kommer =)
Mina skithästar han varit på halv vila och skrittvila hela den vackra hösten.

Tack, jag tror att jag kommer att dö samtidigt som jag ser fram emot det =)
Stjärnstrålar