Dårehäst

Mm, Nu är Mayan färdig med att vara konvalescent, har hon varit länge förstås men ikväll fick hon helfnatt när jag tog ut Stråla toksprang och sparkade bakut och stegrade och emellanåt stannade hon och kollade om strömmen var på. Hon checkar det med känselspröten. Som tur var var den på annars hade det nog blivit hovspår i jordgubbslandet. Å så tokjagade hon Leffe också. Hästjävel var det ja.
 
Imorgon ska jag fara och testa mitt antioxidant skydd. Jag är högst skeptisk men nu provar jag vad som helst. Är så vansinnigt trött på att vara sjuk nu.
Nu har jag iaf s3 av The Walking Dead att roa mig med. Alla GoT var uthyrda.
2 kommentarer
Ann

Säsong 3 är sådär men säsong 4 är KA-non.

Svar: Hittils gillar jag 3 an bättre än 2 an iaf för där var det nära att jag slutade titta, bara tråk.
Stjärnstrålar

Ann

Ja jag skulle ranka dom
Säsong 4
Säsong 1
Säsong 3
Säsongsuppehåll
Säsong 2

Svar: Ha ha.
Stjärnstrålar