Av alla jäkla ställen

Idag har vi ca 5 timmars ledigt och det behövs kan jag säga. 20 timmars jävligt hårt arbete igår, fy fan, redo att hoppa framför en spårvagn på slutet. Sen har kroppen värkt så infernaliskt så jag har inte kunnat sova i natt :-(
Imorse när vi skulle upp och hjälpa personen kl så skakade jag så att jag inte kunde ge medicin. Sen fick vi vila 1 tim och duscha och äta frukost och jag tryckte i mig en näve piller så kvicknade jag till något.
Så har vi varit och gått på stan och det var riktigt trevligt även om jag SÅ önskar att det var en nöjestripp. Jamen några timmar på Liseberg igår utan att hinna åka en enda karusell och massor av affärer har jag sett som jag vill gå på och massor med roliga matställen jag hade velat prova, vart åt vi lunch? På McDonalds av alla jäkla ställen. Bah!
Men vi gick sen och åt frosenyoghurt och omnomnomnom! Massor med smaker och MASSOR med "pålägg " godis och såser och frukt och bär. Som sagt omnomnomnom.
Men det bästa av allt är ju att det faktiskt är SOMMAR här
1 kommentar
Tiger

Ja himlars vilken skillnad det är att vara på jobb eller privat, gah. Vet!
Det var bara några dagar, eller hur var det?
Hang in there!

Svar: Ja fem dagar men det var ungefär 3 för många.
Stjärnstrålar