Paket

Jag fick en sån himla fin julklapp i brevlådan
(så där, nu har ni min adress så feel free to skicka mig fler paket. Det behöver inte vara julafton, just sayin)
 
med ännu finare innehåll. Häromdan så testade vi en av grejerna som paketet innehöll
 
Strålas svans blev lite rolig dock, som en stor sopkvast.
 
På nyårsafton fann jag en ny skill, jag är suverän på att öppna ostron
Inte på att äta dom dock, stor supersalt snorlobba, så jag bara öppnade och skickade vidare. Men det var väldigt intressant att prova iaf.
Nu finns det några saker som jag finner äckliga att äta Ostron, Sniglar och Sushi. Blörgh!
 
 
 
3 kommentarer
Johanna

Sushi som är så gott!!!! (Åtminstone den svenska varianten med lax :D )

Therese

Kul att du gillade paketet.
Ostron har jag aldrig smakat och känner mig inte så sugen på att göra det heller, kan ju inte vara så gott ;)

Marie

Usch havsinsekter och snorlobber klarar jag mig också utan ;) Lyllo dig som får paket!