Underbara sol

Gud vad skönt det var att vara ute en stund.
 
Även om jag höll på att flåsa ihjäl mig efter att gå några steg men jag satt mest i solen fast jag kunde förstås inte låta bli att kraffsa lite hår från Leffe och Skorpan. Fjant Holly fick jag inte komma i närheten med skrapan inte så hon får skylla sig sälv om det är varmt.
Uj vad Strålas man ser eländig ut för den delen. Dressyrtanten i mig vill kapa av den och det är nått jag har funderat på länge. Men jag har inte riktigt vågat. Men ska den se ut så där så kan jag u lika gärna klippa den, den växer ju ut igen om inte annat.
Fjant Holly låg även och sov en bra stund och hon är ju väldans söt iaf
Skorpan synes där till höger som en skugga i skogen.
 
Så är halsen helt slut efter att ha pratat lite för mycket med Ivan och medryttaren. Det gick förresten bra på turen fast Mayan hade varit pigg som sjutton och bett om galopp hela tiden. Trava är för mesar.
Gud vad jag vill sitta upp på stolletant igen.
Ta nu förresten och håll alla tummarna för att denna toppen tjej vill stanna kvar som medryttare länge.
 
 
 
Glad Påsk gott folk!
 
0 kommentarer