....

Fy fan. Hur kan jag glömma bort hur dålig jag brukar vara i november? Å att det bara blir värre för varje år. Ibland så skulle jag bara vila lägga mig ner och sparka och skrika i frustration över den här kroppen.
Men det hjälper ju inte. Lika lite som nånting annat.
Finner det fascinerande att det finns människor som går omkring och aldrig har ont någonstans. Blir ibland lite uppgiven av tanken på att jag aldrig nånsin kommer att uppleva det. Helt smärtfri. Eller att bara få gnälla lite över lite ont i en axel eller en handled eller så. Jag vill bara sova.
3 kommentarer
Stockholmsjenna.se - En del utav HorseSpot

SV: Jahaa. Ja det var ju mindre kul... :/
Ja helst vill man ha ordentligt med snö som ligger kvar perfekt hela vintern, och sen får det gärna försvinna och våren komma redan i februari om jag får välja :D

Ida

kram på dig vännen!

Therese

Kämpa vännen!
Försök få den där remissen skriven, det hade ju varit toppen om du fick komma till den där läkaren.