Menvadfan

Tro inte fan att det blev varmgrader så den fantastiska snön försvann. Suck.
Jag är dock fortfarande så sjukt trött, sovit 12 timmar till och ligger nu bara i soffan. Kan det bli vår nu?
Ska se om jag kan kolla julkalendern på play och se om det kommer lite julkänsla kanske, det vore trevligt. Jag måste erkänna att jag saknar lägenheten i Siknäs, den var så fin och mysig och så trevligt att kunna julpynta och, ja, bara ha nånstans att bo. Här är ingen julkänsla alls.
 
Lite snö var det ändå kvar så jag ska ta en ridtur sen i kväll, Stråla får vi se vad vi hittar på med, hon for och sprätte runt i hagen så jag vet inte om ja vill sitta på henne.
 
Socker tryne
2 kommentarer
Therese

Men jisses vad du sover ;-) Sist jag sov sådär länge måste ha varit då jag var tonåring eller någon gång då jag varit sjuk. Men du behöver väl det. Skönt att du har möjlighet att sova. Skittrist med vädret verkligen. Ja din lägenhet i Siknäs var verkligen mysig, förstår att du saknar någonstans att bo, en egen liten lya att pyssla om i.

Svar: Jo det är intressant kan man säja.. Jag blir alltid så här den här tiden.
Stjärnstrålar

Johanna

Vart bor du nu då?