Köp lite grejer så jag kan köpa en sadel eller två

Jag vill ha en sadel så jävla mycket så jag tror jag blir galen. Eller inte bara en, mer och mer önskar jag en ny sadel åt Mayan också.
Om vi ska fortsätta utvecklas så är en bra dressyrsadel ett måste.
Vad ska jag göra? Jag har hyst förhoppningar om att skattepengarna skulle räcka till i alla fall en sadel. Det gör dom INTE... 3000 får jag tillbaka, efter avdrag för resor restskattföre...blöh, det räcker ingenstans.
Inte till nånting som jag hade velat ha dom till. Jag behöver sälja bort lite grejer.
 
Jag har en bomlös sadel till salu
2000 plus eventuell frakt.
Inklusive lädergjord.
 
En loksele
3000 plus eventuell frakt.
 
En shettis sadel
500 kr plus ev frakt. Inklusive stigläder, stigbyglar och sadelgjordar.
 
Har även ett supersnyggt westernträns med tillhörande brösta fast ingen bild just nu.
1 kommentar
Ann

Jag känner massa Westernfolk, lägg upp bild så delar jag :)