Underbara dagar

Idag har vi varit i korsträsk igen.
I mosters "stuga"
6 rum.. Varav ett jättestort vardagsrum med full takhöjd.
Jodå. Nog skulle jag kunna bo där.
 
Det var äntligen riktigt sommarvärme idag och hundarna tyckte nästan att det var för varmt för att leka.
Men nog härjade dom en hel del ändå. Dom har så himla roligt ihop så jag funderar på att kidnappa mosters fina fina hund.
Fick även träffa kusinbarnet som inte är nått barn nå mer utan en ung vuxen dam.
 
Sen åkte vi förbi vackra strorforsen en sväng.
 
 
Å så har jag varit ut och kört flodhästen med Maysan baki.
 
Å Stråla förökte välta ett träd. Mayan ser konfunderad ut.
 
Igår var jag med min person som jag assisterar på bilbingo, det var en ny upplevelse och jag fick tre timmar övertid. Det höll ju på till kl 00. Znark. Men min person fick ialla vinna, det var skitkul!
Annars har jag hunnit hänga lite med Ida och Edwin, godingarna.
Längtar tills det är dags att flytta dit upp. Det kan nog bli riktigt roligt.
Eller så blir vi osams för all framtid och eldar upp varandras skor. Vem vet?
 
Å så har man faktiskt kunnat hänga ute på gräsmattan lite med en bok och sötisarna
1 kommentar
Marie

Härliga bilder, vilken fin stuga! Jag sitter och mailar ang nytt lösen, är osäker på din andress så skicka gärna ett mail:)