Ponnyhage klar

Åh vad nöjd jag är.
Har fraktat 28 balar hö till siknäs, det började inte så bra med att en flög i diket innan jag ens hunnit ut ur byn men det var bara packa in det som gick i bilen och sen gick allt bra.
28 balar (ca 500 kg) räcker iofs bara 2 veckor men det är en början.
Ponnyhagen är i det närmaste klar, behöver bara dit med nån extra stolpe. Sen ska jag fundera på om jag orkar utöka storhästarnas hage eller ej. Den är ju redan ofantligt mycket större än dom är van vid (halleluja!) plus att det finns en till enorm skogshage som dom får använda höst och vår. Å så bete på sommaren då. Men om jag får nått ryck så utökar jag vinterhagen också. Ju större desto bättre =)
Idag tog orken slut, det tog ändå några timmar att röja sig fram i skogen. Puh! Ponnyerna kommer att bli så glada.
 
1 kommentar
Johanna

Spännande, har det löst sig med boende och allt? När flyttar du?