Vilka talanger

Usch, jag måste inse att det inte funkar med katten =,( fy tusan, men han är inte alls snäll med fröken Aska katt.
Lilla vännen så onödigt dumt.
Jag har en tom medicin burk som jag brukar kasta på honom när han är uti att bråka med henne, den gör ju inte ont, gör bara så han kommer av sig, men det facinerande är att jag prickar honom till 99% Jag som har världens sämsta bollsinne, någonsin. Men jag kan kasta skitlortar och träffa skottkärran utan att titta och tydligen så kan jag kasta medicinburkar på små katter... Vilka talanger!

1 kommentar
Gulledig

Men det var tråkigt.. vad blir av katten då? Kanske kan ställa upp i tävling med oanade talanger =) Tur också att du får bo kvar ett tag till, kanske hittar du någon bättre lösning nu när du får extra tid på dig. Ha det gott!