Rymlingar

Igår morse hade jag tre hästar på rymmen, det tog ett tag innan jag ens såg dom, jag var så fokuserad på Skorpan bara och när jag väl såg dom där brevid hennes hage så tog det några sekunder innan jag fattade vad det var.
Sen kom dom och mötte mig när jag kom med grimmorna och hämtade dom. Hjärtan.
Tur jag skulle jobba iaf och inte tog en lång sovmorgon.
Nu får dom stå i tråkiga vinterhagen tills jag kan laga den andra hagen, har ju tyvärr bara ett aggregat och har dom en gång kommit på att det inte är sån ström så är det svårt. Får klura lite på det.

Körtur med Stråla och rockarden på em, då gick draglinan av. Hejsan hoppsan. Lugn fin tjej, inga problem att stanna och trixa med att knyta ihop den igen.

Skit trött och ont i huvudet idag. Ska försöka rida lilla fröken dock.

Det är så fantastiskt härliga höstdagar nu.

Och Idol förresten, hinner se nån kort snutt här och där men jag tycker mest att det låter illa, igår däremot var det en som gav mig mysrysningar. Daniel hette han väl. Gick dock inte vidare...
1 kommentar
Therese

Håller med dig om att Daniel var duktig. Man kan ju alltid hoppas att juryn tar in han som ett av dom fyra wildcards som dom har.



ps. ja visst är det underbart väder, så härligt.