Fantastiskt

Det är fantastiskt, jag har klarat mig en hel dag med bara lite så där "lagom" ont. Hur det känns att inte ha ont alls det minns jag inte. 
Vissligen lugnt på jobbet men tre par stödstrumpor som skulle på (uff), en del promenerande och 4 timmar datajobb. Det brukar ta knäcken på mig totalt, men inte idag. Igår var jag helväck när jag kom hem däremot.
Efter mycket velande och funderande har jag även bestämt mig för att gå ner i tid, jag ska jobba 85% från oktober med förhoppningen att jag då ska orka vara på jobbet hela tiden, rent ekonomiskt borde det bli likvärdigt eftersom i nu läget är jag ju sjukskriven hela tiden. Skräcken är ju att jag inte ska orka i alla fall... Då vette fan.
Men jag tror att det kommer bli bra. Då kan jag slappna av mer psykiskt också.

Har ingen lust alls att rasta hästar idag... Vet inte varför, men jag borde om jag ska åka bort i helgen... Dom kommer få stå fredag t.o.m måndag. Hum. Hum.
0 kommentarer