CDON

Jösses vad mör jag känner mig, har blivit en del flängande på jobbet idag, hit å dit å upp å ner och har ju ingen kondis. Så det är bra att bli "tvingad" att röra på sig. Annars är jag riktigt pigg idag.
Tog hem hästarna igår, Stråla fick dra flakvagnen med hela flyttlasset på, hon var jättepigg och ville mest springa hela tiden trots det tunga lasset.
Nu är hästarna hemma och mumsar gräs igen och det är såååå sönt att ha dom nära, det blir mer kvalitets tid då.
Det var en hel del fix med hagen också den var liksom väldigt trasig på sina ställen.. Men Ebba å kisse ställde så fint upp och hjälpte matte. Anna också. Hon är en pärla.

Nu har jag klickat hem en massa kul från CDON, igen. Jag är en riktig stamkund där. Och mer vill jag ha, jisses vad mycket jag hitta som jag vill ha.
0 kommentarer