Amazing

Mår bättre idag förutom tröttheten och en sjujäkla huvudvärk. Men jag lyckades släpa mig upp ur soffan och ut till hästarna.
Tog Stråla med mig ut i skogen, gick över vägen eftersom jag är lite rädd att vi ska möta nån lastbil hon blir rädd för, och sen klev jag upp på min underbara kuse. Red några minuter och det gick perfekt, klev sen av och gick hem.
Lycklig-lyckligare-Jag







Fantastiska häst.


En ponny näsa


En trött Leif

Uschiamej så eländig hagen är.

Kelen Mays


Massor med mys i hagen.

Igår var jag hem till mina föräldrar och pappa bytte däck på bilen och mamma bjöd på mat. Nice.
Men nu vet jag varför jag har snurrat runt hela vintern. Det fanns ju inga dubbar kvar på bakdäcken (!) Eh. Jag har nog aldrig sett så dåliga vinterdäck förr.
Hejsan hoppsan så klantigt att inte ha kollat det tidigare.

---------------------

Nu blev jag ännu lite gladrare. Vilken jäkla bra dag det här blev då ändå. Hi hi.
5 kommentarer
Johanna

Härliga bilder.

Marie

Kinge Rai och Sten Trym, och av dem så var det Sten som hade framgångarna... för jag antar att du tänkte kolla upp dem;)

Johanna

Ingeeeeela lala lala

Marie

Haha ja släktingar finns det gott om då det avlats rätt duktigt på de kändare i deras led.

Annnnaaaa'

fina bilder :)