Tjohej!

Nu är det nära, lugnet har infunnit sig. Allt som står i min makt är nu fixat så nu är det upp till gudarna att allt klaffar som det ska med buss-tåg-flyg resan.

Stråla mår bra, bättre, medicinen funkar och jag känner mig lugn, jag vet ju att hon är i goda händer.

Jag små kikade på ett litet klipp igår och kände både gåshud, rysningar och men snälla Bill vad håller du på med. Nä tacka vet jag Jeans och T-shirt Bill, lite mer avskalade enkla konserter. Men det kommer bli kanon ändå. Tjohej!!
Om jag har lite att göra och hittar mig en dator kan det hända att jag uppdaterar efter vägen (för jag vet ju att min stora läsarkrets inte klarar sig utan mig. Eller kanske för att jag tycker det är kul att gå tillbaka och läsa själv. Ho ho.)
Annars är jag tillbaka på hemmaplan om ungefär två veckor igen.
Jag måste än en gång bara säja att jag har världens bästa granne.
2 kommentarer
Dunder&Jag

Ha det så sköjj nu å missa inga bussar ;0)

Ida

ojoj nu blir ju jag åxå nervös wiiie Ha det riktigt najjs nu gums!! :) Å uppdatera gärna om du kan! Kram