Fast i snön

Tredje lediga dan idag men inte alls lika pigg i kropp och knopp. Fast jag har ju jäklar passat på och njutit av en och en helv riktigt bra dagar. 
Hade tid på rehab idag och tog med mig släpet då jag skulle plocka upp en halmbal på hemvägen, så jag parkerade längs vägen för att inte var ivägen men tydligen lite för långt åt sidan för sen kom jag inte lös. Så det blev till att skotta och svära så det goda som blev av rehab försvann med snön som yrde.
Tillslut kom i alla fall en vänlig själ och hjälpte mig att knuffa. Ganska facinerande hur många det var som bara körde förbi ändå.
Väl hemma så städade jag ur höbodan, bland annat bort med all snö som kom in under stormen osv plus att jag har gjort ett annat projekt som var looooooong over do.
Nu blir det nog soffan resten av kvällen.


Tjo tjillevippen.
1 kommentar
Dunder&Jag

Hmm, inte kul att skotta bort rehab behandlingen =( surt sa räven om rönn!