Underbar reklam

Det här råkade jag snubbla över idag. ROFL
Teknik reklam.

Alice: Vem är du?
Bill: Jag är Bill Kaulitz.
Alien: Det säger de allihop.
Bill: Kolla in det här.
Alice: Det där kan jag också!
Bill: Det är en fråga om teknik

Och Bill är ju bara gorgeus. Fanns två till. Rawr.

Och så den här reklamen för PETA mot vilda djur på cirkus:


Och den här making of videon. Underbara. Älskar att dom engagerar sig i djurens välfärd.


Jag tänker ganska mycket tillbaka på min värsta fangirl tid. Nu har forumet där jag fann mina likasinnade och där jag har spendarat mycket underbar tid, stängts ner och det gör mig ännu mer nostalgisk. But I will always love them.

4 kommentarer
Marie

HAHAHAHAHAHA!!! Jag skrev just denna svarskommentar till dig hos mig:



"Ja, tänk vad det har gett oss! Alla nya vänskaper (you <3) och resor och upplevelser! Jag väntar med spänning på att snöa in på nästa sak.

Hundarna kommer ju att bli ett djupt intresse då jag ger mig in i det framöver, men inte nu. Nej.



Ja, jag såg reklamerna och tycker den första (med fansen bakom dörren) var sjukt kul med en massa självdistans. Den vid bardisken lite sämre. Bill kändes avslappnad i filmerna och mer som sig själv. Men LOL!



Såg också deras photoshoot till Best Of albumet (du?); fina bilder men de med Bill i svart jumpsuit - nein. Bill tycker han är fabulous i kläderna och jag är väldigt glad för honom, men det är inte min cup of tea. ;) Saturn-bilderna var mer i min stil. Mjau! Glad att han inte bryr sig om vad andra tycker utan gör det han känner för.



Och så PETA-kampanjen med Bill & Tom. En skitig, kedjad, blodig Bill var bara... MJJJJJJAU!!! Klart jag förstår budskapet men genom att jag är True Blood- (eller någonting) skadad tyckte jag bilden var super H.O.T. Hehe! You?"



Och så går jag hit så har du postat allt jag pratade om i min kommentar!! HAHAHA!!!!!!!!! Great minds think alike!!!



Bill är SUPERHOT i PETA- kampanjen, ser jag mer sånt blir jag fan aktiv igen! ;P ;P



Wut? Har nya THF stängts ner?

Anonym

Ja lustigt att vi tänker på samma sak just nu =P



Jo THF har stängts ner, jag inte varit inne där på flera månader men det känns ändå lite synd, det var ju där allt började, iaf för min del.

Rom resan... Ah.



Har tyvärr inte sett bilderna till Best Of albumet ännu. Men det är mycket Bill tar på sig nu för tiden som får mig att känna, neeee. Men det är ju bland annat det vi älskar honom för, att han är den han är och bryr sig inte vad nån tycker.

Men här ovan är så underbar, vacker, HOT. (Gillar dock inte nosringen heller...)



Jag snöar in på saker hela tiden men ingenting har fått mig så här engagerad och tok nördig, förutom

hästar, tidigare.

M:et vid Ishavets Port

Ååååh ja, är in här men glömde kolla kommentarerna! Knivigt. :/



Hade en liten Bill-perv-session med CBG igår och det kändes skönt. Pervcoma med smarta kidnappningsplaner och hjärntvätt så Bill kommer tillbaka i form igen! Var så länge sedan, det är bara PETA som fått igång mig på sistone! ;P



Lite busigt, sådär. Jag tycker verkligen inte om den spraylackade hjälmen till frisyr (när den är loose är det bättre) och de tunna, nya piercingarna är bara NEIN. Men, han ändrar ju stil rätt snabbt så hoppas han kommer på att långt hår is the shidd och skaffar det. + Att näsring är SOOOO 2010. ;)



Bra att jobbet ändå gått fint. Jag vet känslan med nya kunder/brukare som man får/har en förförståelse av. Glad att det gick bra för dig. Jag saknar ändå detta typ av jobb och kan gott se mig själv jobba med det i framtiden. :D

Sara

Det var tider det! :) Saknar det ibland. Men fina minnen har man ju alltid kvar o Bill är ju alltid såååå vacker. Gillar också Saturn reklamen. Kram.