Det är inte klokt

Sova hela lördan, middag hos Ulla på kvällen, med Ida (födelsedagsbarnet), Paula, Malin och Andreas. Sova där, hem på söndan och fortsätta sova. Tog ut Leffe och Stråla på en skritt tur på kvällen. Leffe vad jättepigg och började bocka redan när vi gick ut ur stallet  Sen skutta han lite till när jag klättra upp men höll sig lugn resten av turen. Hjärtat, han har ju (precis som dom andra) stått i typ 2 veckor. Han stod och väntade på mig hela dan på söndan och kom springades så fort han såg mig, han och Stråla. Gullisar.
Kallt som fan var det dock -18 och blåst rätt i ansiktet.

Jag kan inte fatta att det är julafton på fredag. Det är inte klokt.
1 kommentar
DunderÅjag

Jo vila i 2 veckor brukar göra dunder för stötdämpningen på hästarna =) Hoppas det gått bra med bilen & jag passar på att önska GOD JUL till hela högen där hemma hos dig!