Idiot

Aaah, hur fan kan man vara så här trött? Usch.

Vi har en vikarie som jag inte gillat från första stund, bara så där allmänt ger hon mig rysningar. Så idag så sitter människan och säjer att hon hade sån lust att lämna kvar hästen i skogen för att "hästjäveln är 12 år och borde kunna göra halt på tygeln. Jag slog henne så hon blev randig på rumpan. Sursto" och så hennes vidriga skratt.
Vad säjer man? Usch nummer 2. Ångrar mig så att jag inte sa nånting men jag blev så paff. Att det finns människor som, inte bara gör det, utan dessutom sitter och skryter om att dom har spöat sin häst. Ofattbart. 

5 kommentarer
Marie

WHAT?! Menar du att det finns folk som fortfarande pratar sådär om hästar? Tack och lov att man inte stöter på dom typerna längre, förstår att du blev illa berörd...

Linnea

Men va?? hjärndött...!

Tråkigt att selen inte passade :( hoppas du hittar en ny! :)

Chricko

Fruktansvärd syn på hästar. De är fredliga gräsätare, varför skulle man behöva slå dem? Gör ont i magen när man hör sådant, och ännu mer känns det när man inte säger till. Vet precis tyvärr :(

Zarah

Sv. Jo det är lite tråkigt att det blev ett sånt slut men jag kommer ta med mig alla minnen, upplevelser och erfarenheter :) Det har varit 17 bra månader.

Hoppas allt är bra med dig.

Johanna

Seriöst, sa hon så? Jag hade fan flippat om jag hört någon säga så!!