Koko

Gubben igår var visst en välkänd knäppgök och anledningen tills hans vrede var att han anser att man inte får köra där. Trots att det inte finns något förbud och att stället är packat med parkeringsplatser.
Knäppgök var det ja...  (hopas han bröt ett finger eller två...)

Bilen gick sönder idag, det var en slang från kylaren som spruckit och innan jag upptäckte att det var det som var felet så höll jag på att frysa ihjäl i bilen, ingen värme alls.
Kallt idag, kom nu snön, kommsi kommsi kom.

Nu blir det en varm dusch och sen sova, bara ösa på en massa hö åt hästarna så får dom klara sig.
Som vanligt så gör jag en massa planer som det inte blir nånting av, när ska jag lära mig att ta dagen som den kommer och slippa alla besvikelser?
Att göra det jag orkar när jag orkar.
2 kommentarer
Johanna

Finns mycket knäppisar där ute.

Dunder&Jag

Aj aj med bilen.. men du verkar ju ha koll på situationen iaf. =)