Lektion

Idag har vi ridit centrerad lektion. Jag på Leffe och Mayan och Skorpan med sina medisar.
Leffe är min prins, så otroligt lyhörd och arbetsvillig kille. Slår nästan knut på sig själv för att göra rätt så länge han orkar.
 Jag är riktigt riktigt nöjd, bitvis fick vi till så otroligt bra, dansade tillsammans. Men sen så bitvis så har jag dålig kontroll på min kropp och lite svårt att få till saker. Men det ska tränas på.
Det är så roligt att vara igång med lektioner igen. Hoppas det håller i sig den här gången. Men nu verkar det vara väldigt engagerade medryttare. Det var det inte förra gången så det rann ut i sanden. Skorpan var riktigt duktig och kämpade på hon också, hennes ryttare lyckades få lite fart på henne, hon vill gärna på att stanna av på ridbanan. Mayan kämpade på hon också så klart men hon har det lite jobbigare med sin stela kropp. Jättenyttigt för henne med lugna gymnastikserande övningar.


Fina underbara Bodbäcksleif
2 kommentarer
Dunder&Jag

Leffemannen, vad fin han ser ut =) kul att de nya medisarna verkar stanna!

L

Å ja han är så fin min kille.