Vinter mitt i sommaren

Jag har inte så mycket vettigt att säja idag.
Det är i alla fall sommar igen.
Så därför lägger jag in två vinterbilder  på mig och Leffe från när Andreas och Dagg var med oss ut. Ida fotar.
Det var en riktigt kall dag så man ser rätt väl stoppad ut.



Han "flappar" alltid med underläppen då han vill nånstans och jag håller in honom. Har just klivit upp och han vill till Dagg.


Vi är så snygga jag och min lilla häst.

Hovslagaren var igår. Skönt, nu är dom fina i fötterna igen.
Släppte dom några timmar i gräshagen och när jag skulle hämta dom så kommer dom springande, vilket inte är ovanligt, med Skorpan i täten gnäggandes, vilket är väldigt ovanligt då det finns mat. Det var total tjockt med knott. Fy sjutton odjur!

Nu har jag poppat popcorn å ska kolla lite Gilmore Girls innan jag somnar. Jobbar hela helgen.
3 kommentarer
Therese

Int ser det härligt ut med vinter brrr

Sommar tack, ett bra tag iaf sen kan det få bli vinter.

På vintern är det åtminstone knott fritt :)

johanna

Det är mkt odjur nu :/ Våra vill också gärna komma in på kvällarna

Ida

Hallå! Nu kändes det riktigt varmt trots blåst o mulet när man såg de där bilderna.. brr I kväll drar jag till Nyköping för att kolla på en (två) pållar. Önska mig lycka till!! =D Kram kram