Home sweet home

Det är skönt att vara hemma efter en helg på hundutställning. Jag har sovit som en klubbad liten bäbis i natt. Det är roligt men jobbigt att jobba som ringsekreterare. Det är så högt tempo och mycket att hålla reda på så man blir helt slut. På lördag var det så varmt så man totalt höll på att förgås och på söndag höll jag på att huttra sönder.
Jag har i alla fall kommit på att jag vill ha en Norfolkterrier och en Welsh Corgi Cardigan.

http://www.svenskanorfolkterrierklubben.se/galleriet.htm



Plus att jag fått nys om två planerade basset kullar som är av stort intresse. En basset till ska jag definitivt ha. Dom andra två, nån gång i framtiden.

Tågresan hem var dryg, svårt att sitta och trött, som tur var hade jag trevligt sällskap i alla fall och pratade bort tiden.

Jag är så fruktansvärt less på att ha ont nu, jag trodde det skulle gå över fort men trots tabletterna så är det fortfarande skit. Och tjockare blir jag då jag är så här orörlig, det är inte kul, nej jag vill vara ute å promenera och rida å cykla å så.
Jag har i alla fall varit ut och skrittat Leffe idag. Det gick ganska bra och det var mysigt som sjutton. Ont som attan i början och då jag skulle av men i mitten riktigt bra.
Nej this sucks.

Jag har läst "Låt den rätte komma in" i helgen och den var riktigt bra. Bättre sent än aldrig.
Ska nog ta och läsa hans andra böcker också.
2 kommentarer
Dunder&Jag

Det blir värsta kenneln då... ;0)

Linda

å ja jag önskar verkligen att jag hade haft tid och råd och allt det där att ha massor med hundar.